Особливу увагу ми приділяємо супроводу програмного забезпечення. Адже загальновідомо, що програмне забезпечення потребує постійного вдосконалення та адаптації до нових умов. До того ж, персонал, який використовує програмне забезпечення, поступово змінюється, і може виникати необхідність у додатковому навчанні та консультаціях, навіть незважаючи на наявність документації.

Ми здійснюємо супровід програмного забезпечення як у містах, де існують наші представництва, так і в інших містах. Для цього ми використовуємо сучасні технології: інтернет, телефон, електронну пошту. У разі необхідності, наші спеціалісти виїжджають до замовника для ефективного вирішення проблеми.

У послугу супроводу включається:

  • підтримка безперебійного функціонування програмного забезпечення;
  • спеціалізована технічна й інформаційна підтримка проектів, що розроблені;
  • повідомлення про розширення функціональних можливостей програмного забезпечення;
  • повідомлення планів розвитку;
  • надання консультацій по телефонах й інших видів комунікацій з питань оперативного використання програмного забезпечення;
  • розвиток і удосконалення споживчих якостей програмного забезпечення.