System przeznaczony jest do automatyzacji działalności handlowej, operacji magazynowych, przyjmowanie sprawozdań.

Usytuowany przede wszystkim dla obiektów małych i średnich przedsiębiorstw: małych obiektów handlowych (kioski, butiki, pawilony), średnich sklepów i rynków, podczas gdy architektura i skalowalność systemu mogą pracować stabilnie i dla dużych obiektów (super-i hipermarketów) .

Рішенням успішно користуються підприємці - власники кіосків, магазинів, супермаркетів, торгових мереж.

Кіоск. Облік товару ведеться по імені товару, його артикулу, або з використанням торгового обладнання. На одному комп`ютері працює власник і продавець з обмеженими правами доступа.

Магазин. Облік товару ведеться з використанням торгового обладнання: сканерів штрих-кодів, принтерів чеків, терміналів збору даних. Функціональність системи дозволяє вести облік по окремих складах, підрозділах, враховувати партії товару. Товар продається на касах касирами, прихід товару робиться менеджером, виставляються націнки. Кожен з користувачів мають свої права доступу в систему.

Супермаркет. Функціональність системи дозволяє працювати паралельно декільком користувачам. Кожен з них матиме свої права доступа.

Торгова мережа. Масштабованість системи обліку SimpleSale дозволяє працювати великій кількості користувачів з однією базою даних, яка зберігається на центральному сервері. Облік ведеться в реальному часі. Робочі місця касирів, менеджерів, товарознавців, комірників, працюють автономно у випадку пропадання зв`язку до центрального сервера. Дисконтні картки клієнтів мають єдину накопичувальну знижку для всіх магазинів торгової мережі.

ЗАБУДЬТЕ НАЗАВЖДИ ПРО ПРОБЛЕМИ З ОБЛІКОМ !